- Revisant agenda i carpeta.
- Fent un seguiment de si agafen el material per portar a l’escola.. Cal tenir l’horari en un lloc ben visible.
- Ajudant-los o supervisar la motxilla la nit abans.
- Orientant-los en les seves feines. No fer- les!
- Ajudant-los a assolir un bon hàbit de lectura.
- Ajudant-los a organitzar el seu temps ( activitats, deures, tele, lectura, jocs…) i ajudant-los a respectar-lo.
- Revisant tant els seus hàbits d’estudi de controls com els seus habits de treball.
- Procurant que el temps d’estudi sigui diari, a la mateixa hora i en un espai adequat.
- Comunicant qualsevol canvi que pugui afectar el rendiment escolar o la part afectiva.
- Somrient però exigint ( afectivitat però exigència).
- Ensenyant-los a superar obstacles i fent-los veure que tot acte té conseqüències, siguin positives o no.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada